piątek, 10 kwietnia 2020

Pierwszy tydzień z yoga challenge #yogaeverydamnday

Dziś piątek, mija siódmy dzień codziennej praktyki jogi. Uświadomiłam sobie dziś, że długotrwały lęk i przygnębienie, przeradzające się często w depresję, mogą prowadzić do panicznego wręcz strachu przed prostymi aktywnościami dnia codziennego.
Dziś bałam się wejść na matę. Byłam emocjonalnie wyczerpana, nie czułam praktyki, oceniałam siebie jako nie dość dobrą, nie dość sprawną, niewartą wysiłku.
Paralela między życiem a praktyką jogi - dokąd mnie zaprowadzi?
Pierwszy tydzień wyzwania wzmocnił trochę mięśnie, uspokoił i pogłębił pozycję gołębia, otwierając i rozluźniając coraz bardziej biodra.
Co przyniosą kolejne dni? Nie wiem, ale pozostaję wierna rytmowi dnia codziennego.
#yogaeverydamnday


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz